snow

Wednesday 31 May 2017

Batu puteri puncak gunung


Batu puteri puncak gunung

Batu berkhadam ini adalah salah satu hasil penarikan saya dan sahabat saya di salah sebuah gunung di jawa barat indonesia..
Penat lelah saya dan sahabat saya menelusuri hutan tebal untuk sampai ke pergunungan itu tidak lah mudah..kerana banyak hal2 nyata mau pun ghaib yang telah menguji diri kami untuk sampai ketempat tujuan..namun hasil penat lelah kami membuahkan hasil berkat mendapatkan penarikan batu mustika puteri puncak gunung ini dan barang2 yg lain yg kami perolehi disana...batu mustika ini saya lepaskan pada sesiapa yang berminat untuk tujuan masing2..
Khasiat dan fungsi:
*Penyeri rupa.
*Selalu menarik di pandangan orang.
*Pemanis muka dan Aura diri.
*felling yang tajam.
*Pemikat lawan jenis.
*Boleh dipakai ketika berniaga/berjualan sebagai pelaris.
*Selalu di dekati orang dan di puja.
*Menambahkan kharisma dan kepercayaan diri.
*Selalu di sayangi oleh pasangan.
*Penyejuk baran suami jika ada pertengkaran suami isteri.
*Selalu ada rezeki yang tidak di sangka2.
Dan pelbagai lagi yang tak saya nyatakan disini..biar anda sendiri yang rasai perbezaan dan khasiatnya..Insya Allah...
Mahar $350